Протоколи засідань методичного об'єднання

ПРОТОКОЛ №1
засідання методичного об’єднання класних керівників
від 28 серпня 2015 року
Присутні класні керівники:Шевченко Л.В., Овсянников А.М., Саленко О. О., Руденко В. О.. Шеремет Г.П.. Ліщинська Т.О., Белецька Н. І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Тема: Організація виховної  та методичної роботи
в 2015– 2016 н.р.
1.           Аналіз виховної роботи в школі за минулий навчальний рік, основні  завдання та напрямки  виховної  роботи в  2015-2016 навчальному році.

2.           Методичні рекомендації щодо організації проведення Першого уроку «Україна – єдина країна», Уроків мужності.

3.           Обговорення та затвердження плану роботи МО класних керівників на 2015-2016 н.р.

4.           Нормативно – правове забезпечення виховного процесу.

   По першому питанню виступила керівник методоб’єдноння класних керівників Шеремет Г.П., яка відмітила, що в минулому році всю роботу було спрямовано на удосконалення форм і методів виховної роботи на основі впровадження передового педагогічного досвіду та на виконання науково-методичної проблеми.
 В практичній діяльності використовувалися матеріали періодичних видань: «Позакласний час», «Все для вчителя», «Розкажи онуку», «Виховна робота», «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів».
Засідання методоб’єднання проводились за планом, виховні заходи сприяли всебічному розвитку учнів.
   В наступному навчальному році відповідно до одержаних рекомендацій необхідно продовжувати пошук нових форм організації виховної роботи в класних колективах. В своїй роботі користуватись «Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів у загальноосвітніх навчальних закладах».

УХВАЛИЛИ:

1. Виховну роботу планувати і проводити з урахуванням запитів і  інтересів учнів.
 2.При плануванні враховувати науково-методичну проблему, над якою працює методичне об’єднання.
По другому питанню виступила педагог організатор Катана В.Д., яка ознайомила з методичними рекомендаціями щодо організації проведення Першого уроку «Україна – єдина країна», Уроків мужності.


УХВАЛИЛИ:
При підготовці до проведення Першого уроку користуватися методичними рекомендаціями.
   В третьому питанні Педагог організатор звернула увагу на те , що і в цьому році класні керівники при плануванні виховної роботи повинні продовжувати користуватись програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів в загальноосвітніх навчальних закладах».

   Систематично буде надаватись допомога класним керівникам, вчителям -предметникам з питань виховної роботи.

 Нагадала класним керівникам про те, щоб у виховній роботі зверталась увага на використання різних форм і методів.

УХВАЛИЛИ: Планувати роботу згідно вказівок.
 .

                  Керівник:_____________Шеремет Г.П.

ПРОТОКОЛ №2
             засідання методичного об’єднання класних керівників
                 від 18 листопада 2015 року
Присутні класні керівники:Шевченко Л.В., Овсянников А.М., Саленко О. О., Руденко В. О.. Шеремет Г.П.. Ліщинська Т.О., Белецька Н. І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи. Аналіз причин девіантної поведінки неповнолітніх.
1.Схема організації роботи класного керівника з класом з даного питання.
Психолого – педагогічні методи і прийоми у діагностико – корекційній роботі класного керівника з дітьми з девіантною поведінкою.   
 Співпраця школи та інших соціальних інститутів у   превентивному вихованні учнівської молоді.
2.    Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв’язання пропонованої проблемної ситуації.
Дане засідання було проведено педагогом організатором Катаною В.Д., яка ознайомила із схемою організації роботи класного керівника з класом з даного питання та із психолого – педагогічними методами і прийомами у діагностико – корекційній роботі класного керівника з дітьми з девіантною поведінкою. 
 Ухвалили :
Постійно проводити співпрацю школи та інших соціальних інститутів у   превентивному вихованні учнівської молоді.


Керівник:_____________Шеремет  Г. П.

ПРОТОКОЛ №3
засідання методичного об’єднання класних керівників
від 23 лютого 2016 року
Присутні класні керівники:Шевченко Л.В., Овсянников А.М., Саленко О. О., Руденко В. О.. Шеремет Г.П.. Ліщинська Т.О., Белецька Н. І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості.
1. Громадянське виховання підлітків як соціально – педагогічна проблема
2.  Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості.(обмін досвідом.).
3.  Організація спільної діяльності педагогів, батьків, учнів.
3.  Огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.
По даному питанню заслухали голову шкільного методичного обєднання Шеремет Г.П.,яка висвітлила питання « Громадянське виховання підлітків як соціально – педагогічна проблема».
Під час обговорення класні керівники поділилися досвідом використання різноманітних форм і методів роботи, які вони використовують для формування національної свідомості та самосвідомості учнів.
Педагог організатор Катана В.Д. звернула увагу, що тільки завдяки спільній діяльності педагогів, батьків та учнів можливе вирішення даного питання.
Шкільний бібліотекар Сучихіна Ю.В. зробила огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.
 Ухвалили :
Класним керівникам
1.    постійно працювати над питанням «Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості.», використовуючи різноманітні форми і методи роботи для формування національної свідомості та самосвідомості учнів.
2.    У своїй роботі використовувати новини методичної літератури, нормативні документи  з даного питання.

Керівник:_____________Шеремет Г.П.

ПРОТОКОЛ №4
                       засідання методичного об’єднання класних керівників
                        від 23 березня 2016 року
Присутні класні керівники:Шевченко Л.В., Овсянников А.М., Саленко О. О., Руденко В. О.. Шеремет Г.П.. Ліщинська Т.О., Белецька Н. І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Роль класного керівника в підвищенні рівня розвитку класного колективу, формуванні соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості.
Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів.
Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості ( з досвіду роботи).
 Основні підходи до процесу соціалізації в школі.
Практична частина. Психологічна гра на згуртування колективу «Будинок наших взаємин»
Під час  проведення засідання класні керівники поділилися досвідом  по створенню виховної системи  класу, як способу організації життєдіяльності учнів.
Обмінялися досвідом роботи  по питанню « Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості».
Педагог організатор Катана В.Д. ознайомила присутніх з правилами проведення психологічної гри на згуртування колективу«Будинок наших взаємин» .
Ухвалили :
Класним керівникам постійно працювати над питанням  « Диференціації та індивідуалізації виховання – необхідної умови розкриття творчої індивідуальності особистості».

Керівник:_____________Шеремет Г.П.

ПРОТОКОЛ №5
                      засідання методичного об’єднання класних керівників
                                       від 18 травня 2016 року
Присутні класні керівники: Шевченко Л.В., Овсянников А.М., Саленко О. О., Руденко В. О.. Шеремет Г.П.. Ліщинська Т.О., Белецька Н. І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Робота з профорієнтації зі старшокласниками як засіб їх соціокультурного розвитку
2.Організація   літнього відпочинку учнів з неблагополучних, малозабезпечених та багатодітних сімей.
3.Підсумки роботи МО класних керівників 2015-2016 н.р. та визначення завдань на новий навчальний рік.
По першому питанню заслухали заступника директора з навчально-виховної роботи  Соломину І.А. ,яка зупинилася на питанні організації роботи з профорієнтації зі старшокласниками , як засібу їх соціокультурного розвитку. Ухвалили :
Класним керівникам систематично проводити профорієнтаційну роботу із старшокласниками з метою їх соціокультурного розвитку.
По другому питанню  педагог організатор Катана В. Д.  ознайомила з організацією   літнього відпочинку учнів, звернувши увагу на залучення до літнього відпочинку учнів із  неблагополучних, малозабезпечених та багатодітних сімей.

Ухвалили :
.Класним керівникам
1.залучити до літнього відпочинку учнів, зокрема із  неблагополучних, малозабезпечених та багатодітних сімей.
2.скласти план проведення літнього відпочинку.
З третього питання заслухали  звіт голови шкільного методичного обєднання класних керівників Шеремет Г.П.» Про підсумки роботи МО класних керівників 2015-2016 н.р.»
Ухвалили :
1.Робота шкільного методичного об’єднання класних керівників за 2015-2016 навчальний рік проводилася на належному рівні.
2. В подальшій роботі звернути увагу на вказані проблеми та працювати над їх вирішенням.

Керівник:_____________Шеремет Г.П.





2 коментарі: